عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان پیام خوش انجیل و آدرس jessus.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 26
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 3
:: بازدید هفته : 5
:: بازدید ماه : 151
:: بازدید سال : 194
:: بازدید کلی : 1525

RSS

Powered By
loxblog.Com

بروید و همه قوم ها را شاگرد سازید و به نام پدر و پسر و روح القدس تعمید دهید

یک شنبه 6 فروردين 1396 ساعت 18:53 | بازدید : 15 | نوشته ‌شده به دست میلاد نوزادکهریز | ( نظرات )

تنها دستور کتاب مقدس که بیش از سایر دستورات تکرار شده، عبارت است از “نترس.” اگر خدا احساس “ترس” را در ما نهاده، چرا می فرماید:”نترس”؟ هدف خدا این است که در این دنیای غیر قابل اعتماد نمی توانیم به تنهایی موفق شویم.
 
ابتدا باید خدا در کنار ما باشد و سپس به کارهایی بپردازیم که از آن ترس و واهمه داریم. مثلا شخصی دلش می خواهد ازدواج کند، اما ترس مانع می شود که با جنس مخالف قرار ملاقات بگذارد و وارد رابطه جدی شود. یا شخصی که نمی خواهد شغل کم درآمد خود را تغییر بدهد و دست به کار شجاعانه یعنی ارتقاء شغلی یا یادگیری حرفه و فن بپردازد.
 
کسانی که در زندگی با ترس دست و پنجه نرم می کنند، تحسین برانگیز هستند. نتیجه شجاعت این افراد، دنیا را تغییر داد. ادیسون بر ترس و شکست غلبه کرد و برق را اختراع نمود. گراهام بل بر ترس و شک غلبه کرد و تلفن را اختراع کرد. اگر مخترعان اجازه می دادند ترس و تردید بر آن ها غالب شود، امروز دنیا چگونه بود؟
 
در کتاب مقدس ۳۶۶ بار ذکر شده:”نترسید”. یعنی روزی یک بار برای کل سال. با احتساب سال کبیسه. هر بار خدا در کتاب مقدس برای قومش در پیام می دهد، می گوید:”نترسید.” به عبارت دیگر خدا می فرماید:”نترسید، چون شما را دوست دارم و می خواهم با شما باشم. می خواهم به رویاها و اهداف نیکوتان، تحقق عینی ببخشم. می خواهم از گذشته دردناک آزاد شود و آینده تابناک داشته باشید. می خواهم قسمت دوم زندگی تان به مراتب برتر از قسمت اول زندگی تان باشد.
 
مسیح به نزد ما آمد، تا شاد و موفق باشیم و نه در ترس و نگرانی به سر ببریم. به همین منظور پیام خدا به چوپانان با شادی آغاز می شود. به این دلیل است که در جشن تولد مسیح شادمانی می کنیم. مسیح آمد تا نه فقط ما را از قلمرو گناه برهاند، بلکه اهدای زندگی هدفمند، به ما شادی و امید ببخشد.
@payamekhosh



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: